Oliviero Toscani

AKCIJA
€49.99
€37.49

Daudzums

Autors:
Oliviero Toscani
Ražotājs:
Valoda:
angļu valoda
ISBN kods:
Vāku tips:
cietie vāki
Izdošanas gads:
2015
Lapaspušu skaits:
256
Toscani's photography often depicts what no one has ever dared to explore before in advertising, such as homosexuality, racism and anorexia. This magnificent volume explores the creative force behind brands and advertising campaigns, focusing on the finest examples of his work. Interspersed throughout are collected stories of the life of the man behind the lense from some of the major personalities in the creative industries. Contributors include the photographers, David Baily and Rankin, fashion designer Issey Miyake, designers Philippe Starck adn Kenzo Takada, the musician Peter Gabriel and film director and actor, Mathieu Kassovitz, and the entrepreneur Luciano Benetton. The book features Toscani's advertising campaigns, particularly his work with Benetton from 1982 to 2000, which was some of the most shocking advertising ever seen: in some cases provoking lawsuits and the removal of Benetton clothing from stores. However, Toscani worked wonders for the company, making it into one of the world's most recognised clothing brands - despite no items of clothing appearing in the campaigns between 1990 and 2000.Throughout the years he has also created corporate images and campaigns for companies such as Esprit, Chanel, Fiorucci, Prenatal and many more. He has collaborated as fashion photographer for international magazines such as Elle, Vogue, GQ, Harper's Bazaar, Esquire, and Liberation.

-----------------------------------------------------------------------------

Toscani fotogrāfija bieži attēlo to, ko neviens nekad iepriekš nav uzdrošinājies izpētīt reklāmā, piemēram, homoseksualitāti, rasismu un anoreksiju. Šis lieliskais sējums pēta zīmolu un reklāmas kampaņu radošo spēku, koncentrējoties uz izcilākajiem viņa darba piemēriem. Visā starpā ir apkopoti stāsti par cilvēka dzīvi, kas atrodas aiz lēcas, no dažām lielākajām radošo industriju personībām. Piedalās fotogrāfi, Deivids Bailijs un Raņins, modes dizainere Issija Mijaka, dizaineri Filips Starks un Kenzo Takada, mūziķis Pīters Gabriels un filmu režisors un aktieris Matjē Kasovics un uzņēmējs Lučāno Benetons. Grāmatā apskatītas Toscani reklāmas kampaņas, it īpaši viņa darbs ar Benetton no 1982. līdz 2000. gadam, kas bija viena no šokējošākajām reklāmām, kāda jebkad redzēta: dažos gadījumos ierosinot tiesas prāvas un Benetton apģērbu izņemšanu no veikaliem. Tomēr Toscani darīja brīnumus uzņēmumā, padarot to par vienu no pasaulē atzītākajiem apģērbu zīmoliem, neskatoties uz to, ka kampaņās laika posmā no 1990. līdz 2000. gadam nebija neviena apģērba priekšmeta. Gadu gaitā viņš ir izveidojis arī korporatīvos attēlus un kampaņas tādiem uzņēmumiem kā Esprit, Chanel, Fiorucci, Prenatal un daudzi citi. Viņš ir sadarbojies kā modes fotogrāfs tādos starptautiskos žurnālos kā Elle, Vogue, GQ, Harper's Bazaar, Esquire un Liberation.

Atsauksmes

Vēl nav neviena šīs preces apskata.